lördag 1 maj 2010

Blåsigt!




Har nu ätit en god frukost efter en promenad i blåsten.
Nu har man hela dagen framför sig, men jag har ingen susning om vad jag
ska hitta på. Det finns ju hundra saker att göra! Kanske så lite frö, måla ett bord eller ligga i soffan och läsa. Får ta en påtår och fundera lite!
Man ska ju ta korgen och åka till en fin plats och "MAJA" idag, men jag är ingen
älskare av blåst. Det får nog bli en trevlig fika vid soffbordet, om jag inte
målar det förstås!
Ha det bra och Maja på!
Kram Agnetha

2 kommentarer:

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hej Agneta. Ja det blåser kallt här hos oss också och det är inte trävligt.
Men det går i alla fall mot ljusare och värmare tider och det är gott!!!
trävlig helg till dej.
Kram
Harriet

Marias gamla saker o sånt sa...

Idag ä det lite bättre...så ut på en skön promenad nu!!
Det ska jag!

Kram