onsdag 25 september 2013

Onsdag!

Idag var det kallt. Typiskt, för bilen pajade i går kväll, och vi fick ta cykeln till förskolan och jobbet.
När jag cyklade hem började det förstås regna, ha ha inga regnkläder på : ((

Men när jag kom hem tände jag för första gången i höst, kaminen. Så nu är vi varma och goa igen ; ))


Här kommer några bilder från vardagsrummet. Putsade mina fönster med tidningspapper för första gången i helgen, det blev ju riktigt bra. Varför har jag inte testat det tidigare?


Ni ser vad ljust och fint det blev ; ))


Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha

2 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Här fick man skrapa rutorna i morse på bilen, hutter och burr. Vi började elda i vedspisen i köket i helgen. Blir riktigt gott och mysigt då.
Kram Anki

Rosa i huset i vitt sa...

Skrapade också rutor i morse...för tidigt tycker jag .....
vi har en gasolkamin som värmer bra
ha en trevlig helg
kram Rosa