tisdag 8 juli 2014

Aftonbladet!

Stod i kö för att betala lite varor, när min blick plötsligt fick se mitt FÖNSTER. På första sidan av Aftonbladets bilaga, Härligt hemma.


Killen i kasssan tittade lite konstigt och sa -Ska du ha alla 6? Fick förklara lite generat att det var mitt kök och att släkten ville ha ett varsitt nr.


Roligt att se, bilderna är nästan 2 år gamla, och  som ni vet händer det mycke på 2 år.


Kanske stämmer inte allt i texten, men jag får vara nöjd ändå ; ))


Ni som har koll på läget, ser att det är ett reportaget som är gjort på hösten ( cyklamen på bordet).


Även uthuset har sin höstskrud ; ))


Ett stort Tack till en duktig fotograf Anna Forslund

Ha en härlig dag!
Kram Agnetha

3 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Så gøy ;-) Grattis ;-) Ser ut som en flott reportasje.

Ønsker deg en riktig god kveld!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var ett fint reportage. Blev glad när jag såg att det var en värmlänning. Vilken grej och se sitt hem på förstasidan.
Kramar
AnnaMaria

Rosa i huset i vitt sa...

Vad kul ..grattis
ha en härlig semester
kram Rosa